Geplaatst op 26-03-2019 Gewijzigd op 09-06-2019 Aantal x bekeken 1062x
  • Bouwjaar2018
  • NAP
  • KleurGrijs
  • Vermogen80Nm bij 3200 t/min
  • BrandstofBenzine
  • TransmissieHandgeschakeld
  • Motorinhoud900cc | 8V
  • Apk totNieuw bij aflevering
  • OnderhoudsboekjeJa
  • Geïmporteerd?Nee, origineel Nederlands
  • CarrosserievormCaféracer
  • Max. zitplaatsen1
  • BTW/MargeBTW verrekenbaar
Dit voertuig least u vanaf € per maand.

Beschrijving Triumph Salt Lake Racer 2018

Project Street Twin
In augustus, afgelopen jaar, lanceerde Triumph de Project Street Twin. In deze Benelux build-off competitie werden de Triumph dealers uitgedaagd al hun creativiteit en vakmanschap te storten in het verbouwen van een Triumph Street Twin.
De keuze voor de Triumph Street Twin als basismodel voor deze competitie lag voor de hand. Met zijn eigentijdse interpretatie van de oorspronkelijke Bonneville, no-nonsense vormgeving en aantrekkelijke prijs is de Street Twin het ideale uitgangspunt voor het maken van een custom. Het is dan ook niet voor niets dat Triumph zelf al 150 accessoires en drie inspiratie kits heeft ontwikkeld om de Street Twin naar eigen wens te kunnen personaliseren.
Hoewel het logisch is dat de Triumph dealer voor zijn onderdelen gaat bladeren door de uitgebreide accessoire-catalogus van Triumph werden zij niet verplicht om hier alles vandaan te halen, het draait immers om creativiteit en originaliteit bij zelfbouw!

Op alle vlakken sprong deze Triumph er uit.
De in totaal 11 deelnemende Triumph dealers hadden twee maanden de tijd om hun Street Twin vorm te geven. In november volgde er een eerste stemronde vanaf de Bigtwin Bike Show in Houten, waar zowel bezoekers van de Show als “volgers” via Facebook hun stem konden uitbrengen. De nummers een tot en met drie, de genomineerde uit deze eerste ronde, verschenen vervolgens voor een vakjury tijdens het Bonneville Event in Breda in November, waar per land een winnaar verkozen werd. Deze vakjury bestond uit Ben Kennepol - Bigtwin, Tim Dekkers - Classic & Retro, Daan Borsje - Moto Adonis, Zoran Holtkamp – Rusty Gold Motorshop, Robin Ernste, Mike de Graeve , Ron Betist – Triumph Twin Community /Triumph Owners Club Nederland en op afstand werd er gestemd door wereldkampioen custom bouwer Fred Krugger. Zij beoordeelden de projecten op hun looks, creativiteit, originaliteit, vakmanschap, afwerking en uiteraard de naleving van het regelement. Uit de nederlandse inzendingen gaf de handgemaakte kuip de doorslag en ging de “Salt Lake Racer” er met de overwinning van door!

One-Off
Als je hem in het echt ziet.. hij is zo ontzettend gaaf! Er is geen boutje overgeslagen bij de vormgeving van deze Salt Lake Racer, de kuip, echt alles klopt.. de perfecte nieuwe caféracer!
De lak is half mat half glans gespoten wat een hele mooie retro-look geeft, maar ondertussen hagelnieuw is.

Opzoek naar een leuke nieuwe caféracer? We hebben wellicht de perfecte staan!

Tot ziens bij Garage Caspers
(werkplaatsfoto's genomen door: Jorn Veerbeek)

 

Wijzigingen voorbehouden. Wij stellen ons niet aansprakelijk voor drukfouten en vergissingen. Om teleurstelling te voorkomen en/of uw enthousiasme te verhogen adviseren wij u om de auto van te voren (op afspraak) te komen bezichtigen in onze showroom of werkplaats.

Deel deze Triumph Salt Lake Racer uit 2018 met anderen

Stuur door naar een vriend of vriendin...