Geplaatst op 25-11-2020 Gewijzigd op 17-07-2021 Aantal x bekeken 1386x
  • Bouwjaar2014
  • Kmstand65.829 km
  • KleurZwart metallic
  • Gewicht1650 kg
  • Vermogen560 pk | 750 Nm
  • BrandstofBenzine
  • TransmissieAutomaat
  • Uitstoot231 g/km
  • Versnellingen7
  • Motorinhoud3800 cc
  • Apk tot01-2022
  • OnderhoudsboekjeJa
  • Geïmporteerd?Ja, in 2015
  • CarrosserievormCabrio
  • Aantal deuren2
  • Max. zitplaatsen4
  • Verbruik9,9 l per 100 km
  • Cataloguswaarde€ 249405
  • KentekenGF-602-F Opzoeken RDW
    Opzoeken Autoweek
Dit voertuig least u vanaf € per maand.

Exterieur

  • Carbon Keramische remschijven
  • Centerlock wielen
  • Adaptieve bi-xenon koplampen
  • LED dagrijverlichting
  • Koplampsproeiers
  • Porsche Active Aerodynamics met uitklapbare spoilers
  • Zwarte typeaanduiding

Interieur

  • Sport Chrono pakket
  • Burmester high end audio
  • Soft-top cabrio dak
  • Elektrisch verstelbare lederen sportstoelen met geheugen
  • Leder bekleed dashboard
  • Carbon interieurlijsten
  • Gele stickels
  • Gele gordels
  • Full map navigatiesysteem

Veiligheid

  • Pirelli P Zero banden
  • Porsche Dynamic Chassis Control
  • Automatische dagrijverlichting
  • Vierwielaandrijving
  • Vierwielsturing

Comfort

  • Stoelverwarming
  • Launch control
  • Automaat
Korte video over deze Porsche 911 Turbo S Cabrio

Beschrijving Porsche 911 Turbo S Cabrio 2014

Maak kennis met de Porsche 911 Turbo S Cabrio, een 911 zonder dak en voorzien van een  turbo motor met prestaties waar je bang van wordt.

Deze prachtige 2014 Porsche 911 heeft, om met de deur in huis te vallen, 560 pk en 750 Nm koppel in ‘overboost’ modus. Dat levert voor een cabrio krankzinnige prestaties op. Zo schiet hij dankzij launch control en geavanceerde vierwielaandrijving van 0-100 km/u in maar 3,1s en ligt de topsnelheid op 318 km/u!

Generatie 991
De 991 generatie Porsche 911 is ten opzichte van zijn voorganger uiteraard weer flink aangepakt. Het ontwerp blijft in de basis vrij gelijk maar Porsche weet met elke generatie nog meer vermogen uit de zescilinder boxer motor te persen en het chassis plus  onderstel verder te verfijnen. Daardoor is de 911 veranderd van snelle sportwagen tot ware supercar.

Ondanks de supercar prestaties valt er ook normaal mee te rijden en is de Turbo S als cabrio ook een zeer goede boulevard cruiser. Porsche weet met de 991 een auto te maken die onder iedere omstandigheid prettig is om mee te rijden.

Exterieur
De Turbo Porsche 911 uitvoeringen hebben traditiegetrouw de lekker brede wielkasten achter met extra luchtopening voor de Turbo. Ook zijn er nieuwe gadgets te vinden waaronder Porsche Active Aerodynamics waarbij de achterspoiler omhoog komt en zelfs de voorspoiler uitklapbaar is dankzij een systeem waarbij de spoiler wordt opgeblazen.

Deze 911 cabrio is uitgevoerd in black on black specificatie met zwart metallic lak, zwart dak,  zwart interieur en zelfs zwarte typeaanduiding voor een stoere onopvallende look. De 20’’ centerlock velgen met Pirelli P Zero banden zorgen daarbij voor een mooi contrast met een two-tone kleursamenstelling. Met het dak dicht is het bijzonder stil voor een cabrio met softtop en als je extra wilt genieten van het mooie geluid van de boxer motor dan is het dak in 13 seconden in te klappen.

Interieur
Het luxe interieur van de 911 is zo gemaakt dat de inzittenden zich altijd op hun gemak voelen bij iedere snelheid. Daarom zitten de elektrisch verstelbare stoelen ook zo lekker en heb je verder de beschikking over comfortabele opties zoals stoelverwarming, climate control, automaat en navigatie. Ook het heerlijk klinkende high end Burmester audio systeem is erg fijn om je favoriete muziek via Bluetooth over af te spelen.
Naast comfort zijn er ook sportieve opties te vinden. Een prettig sportstuur bijvoorbeeld met Sport plus knop voor sportieve afstelling van de auto, onderdeel van het Sport Chrono pakket waarbij ook dat mooie klokje op het dashboard hoort. Om het zwarte interieur op te vrolijken zijn de stiksels van de stoelen en het met leder beklede dashboard geel gekleurd, net zoals de gordels. Carbon sierlijsten maken het sportieve en comfortabele interieur af.

Kracht en grip
De 3.8 Turbo boxer motor van de 911 Turbo S levert een verbluffende 560 pk en 750 Nm die al die krachten met behulp van een geavanceerd vierwielaandrijvingsysteem naar de wielen stuurt. Vrijwel alle kracht gaat naar de achterwielen, tenzij er gripverlies optreed dan worden de voorwielen ook aangedreven. Dankzij het Sport Chrono pakket heb je de beschikking over een overboost systeem wat tijdelijk het koppel van de motor kan verhogen voor nog meer prestaties. Uiteraard kan deze Porsche ook goed door de bocht mede dankzij een meesturende achteras, torque vectoring, sperdifferentieel en het Porsche PDCC systeem.
PDCC staat voor Porsche Dynamic Chassis Control wat met behulp van hydraulische antirolstangen voor en achter zorgt voor een perfecte wegligging. Dit systeem werkt overhelling van de auto tegen zodat de wielen altijd goed staan en de grip van de banden optimaal benut kan worden. Met zulke prestaties is het ook fijn dat de carbon keramische remschijven zorgen voor een enorme stopkracht, klaar om de volgende bocht mee aan te vallen.

Kortom dit is een zeer krachtige Porsche supercar met serieuze prestaties, veel comfort en neerklapbaar dak.

Kom deze Porsche, en andere Porsches van ons, vooral eens bekijken in de showroom van Garage Caspers.

Tot ziens!

Wijzigingen voorbehouden. Wij stellen ons niet aansprakelijk voor drukfouten en vergissingen. Om teleurstelling te voorkomen en/of uw enthousiasme te verhogen adviseren wij u om de auto van te voren (op afspraak) te komen bezichtigen in onze showroom of werkplaats.

Deel deze Porsche 911 Turbo S Cabrio uit 2014 met anderen

Stuur door naar een vriend of vriendin...

Anti-spam code:
verification code